“Poverenje je najjači lepak koji vezuje ljude.”
– Stephen R.Covey –
U današnjoj globalnoj ekonomiji izazovi koji se odnose na poverenje, poput tehnoloških viškova, birokratije, prevara i sl. izjedaju profitabilnost organizacije u obliku usporene produktivnosti, preusmerenih resursa i propuštenih prilika. Takođe, nedostatak poverenja među klijentima umanjuje ugled brenda.
Istorijski posmatrano, poverenja predstavlja „manji izazov“, međutim, nova istraživanja gotovo u potpunosti demantuju ovu pretpostavku pokazujući da poverenje ima merljiv, očigledan i relevantan uticaj na materijalni aspekt organizacije. Stephen M. R. Covey, u svojoj autorskoj knjizi „Brzina poverenja“ iznosi da je „ozbiljan praktični uticaj ekonomije poverenja taj da najpre plaćamo skrivene poreze na nizak nivo poverenja, a da toga nismo ni svesni“
Voditi brzinom poverenja je radionica koja poverenje podiže sa nivoa često zanemarivane vrednosti ili obaveze do nivoa strateške prednosti na tržištu. Poslovanje po principu Brzine poverenja značajno snižava troškove, ubrzava rezultate i povećava dobit i uticaj. Ova vrlo interaktivna radionica angažuje lidere na svim nivoima kroz stvarni rad na identifikovanju i zatvaranju pukotina u poverenju koje postoje u vašoj organizaciji. Umesto plaćanja preteranih poreza na poverenje, možete početi da realizujete dividende na poverenje. Voditi brzinom poverenja obuhvata moćne alate koji pomažu liderima da poboljšaju nivo poverenja – poverenje koje ljudi imaju u njih, i poverenje među sobom u svojim timovima.
Kako lideri popločavaju stazu do nove kulture poverenja, organizacije će želeti neposredni povraćaj sredstava , kao i trajni dugoročni povraćaj sredstava u obliku:
Copyright © 2023. All rights reserved.