“Pomoći klijentima da ostvare uspeh je suština prodaje.
Što se posvećenije i veštije posvetimo stvaranju uspeha svojih klijenata, to ćemo uspešniji i mi sami biti.”
Paket HCS (Helping Clients Succeed/Pomoći klijentima da ostvare uspeh) modula uči prodavce kako da razbiju disfunkcije u procesu prodaje/kupovine. Zasnovan je na prodajnom procesu koji je 100% usredsređen na klijenta i koji omogućava kupcima i prodavcima da izgrade poverenje i rade zajedno na win-win odnosu.
Pomoći klijentima da ostvare uspeh nas pozicionira kao savetnika od poverenja u očima naših klijenata, a to znači osvajanje i povećanje prodaje—bolje i brže.
U tekućim odnosima i kupci i prodavci se moraju uključiti u simbiotski odnos obostranog zadovoljstva, inače će neko želeti da prekine saradnju. Važno je danas napraviti prodaju na način koji će dovesti do još veće prodaje u budućnosti.
U svojoj knjizi za obuku u prodaji „Let’s Get Real or Let’s Not Play—Transforming the Buyer/Seller Relationship “, autori Mahan Kalsa i Rendi Ilig transformišu koncept i proces da se nešto uradi nekome u koncept i proces da se nešto uradi za i sa nekim, pretvarajući odnos zasnovan na strahu u odnos zasnovan na vrednosti — gde se stvara vrednost za oboje, i kupca i prodavca.
Tehnike istraživanja koje su dobro funkcionisale u prošlosti jednostavno neće raditi danas. Prodajni pipeline-ovi su puni mogućnosti koje nikuda ne idu. Dok prodajni timovi rade napornije i brže nego ikad, fokusirani su na pogrešne aktivnosti. Većina kompanija neće shvatiti da su propustile svoje šanse dok ne bude prekasno.
Prodavci će analizirati mogućnosti koje bi mogli da prezentuju svom klijentu i odlučiće šta ima najveću vrednost i relevantnost – iz perspektive klijenta.
Prodavci će se pripremiti da razgovaraju o potencijanim izazovima i rezultatima do kojih je klijentu stalo, a ne o karakteristikama i prednostima samog proizvoda ili usluge.
Prodavci će unapred steći uvid i sakupiti informacije o ljudima sa kojima će komunicirati u prodajnom procesu i u skladu s tim prilagoditi svoju interakciju.
Naše iskustvo u radu sa preko 35.000 profesionalaca u prodaji širom sveta – u velikim, srednjim i malim kompanijama – otkrilo je tri predvidljiva oblika ponašanja koja većina prodavaca doživljava:
Prvo je njihova nevoljnost da traže “slabe” mogućnosti jer se plaše da neće dostići svoju kvotu.
Sledeće je njihova očigledna žurba da zaključe posao bez odvajanja vremena da zaista razumeju potrebe svojih klijenata.
Konačno, treće ponašanje je nesposobnost prodavca da se efikasno nosi sa primedbama i odbijanjima.
Dobra vest je da se ova ponašanja mogu zameniti novim i efektivnim ponašanjima koja vode u dugoročni odnos sa klijentima.
Program “Pomoći klijentima da ostvare uspeh” će profesionalce u prodaji razviti u smeru kreiranja adekvatnog prodajnog pipeline-a i efektivnog procesa identifikovanja kvalifikacionih mogućnosti, kao i razvijanja drugačijeg načina razmišljanja i razgovora kroz stavljanje potreba klijenata na prvo mesto.
Kroz Mindset, Skillset i Toolset, profesionalci u prodaji će tokom programa “Pomoći klijentima da ostvare uspeh” dobiti smernice za efektivno sklapanje dugoročnih odnosa koji se zasnivaju na potrebama klijenata i koji vode u povećanje prodaje.
Copyright © 2023. All rights reserved.