“Emocionalna inteligencija se definiše kao jedan od najbitnijih činioca izuzetnog poslovnog uspeha.”
Naša sposobnost da razumemo sopstvena osećanja i ponašanja, kao i spremnost da razumemo kako naša osećanja i ponašanja utiču na druge ljude je jedan od ključnih preduslova dobre komunikacije sa drugima.
Kakvi smo kada je sve u redu, a kakvi kada smo u konfliktu?
Poboljšanje odnosa i upravljanje konfliktima naučno priznatim alatima.
Razumevanje međusobne percepcije Paradigma međusobnog razumevanja
Ponašanja i očekivanja u odnosima Teorijsko i praktično znanje unapređenja odnosa
“Da li će jedna kompanija biti dovoljno spretna da preživi iznenađenja koja nosi sutrašnjica u velikoj meri zavisi od toga da li su njeni lideri, posebno najviše rukovodstvo, sposobni da u uslovima drastičnih promena upravljaju sopstvenim emocijama.”
– Goleman, Bojacis, Maki –
Ako svemu ovome pridodamo sposobnost empatije, kao umeće da razumemo osećanja drugih ljudi, kao i činjenicu da oni znaju da ih mi razumemo, otvaramo svet sinergije i sopstvene emocionalne zrelosti.
Copyright © 2023. All rights reserved.