Produktivnost – efikasnost i efektivnost

//Produktivnost – efikasnost i efektivnost
Produktivnost – efikasnost i efektivnost 2018-03-09T13:40:49+00:00

Tri najčešća razloga nedovoljne produktivnosti i efektivnosti na poslu su:

Odlaganje akcije

Pritisnuti tuđim potrebama, neorganizovanošću i autoritetom, podležemo pritisku hitnosti koji nam se nameće. Time svesno ili nesvesno odlažemo naše prioritete, poslove koje zaista treba da uradimo. Često ne vidimo šumu od drveta i time odlažemo bitne stvari za kasnije.

Rasuta pažnja

Zbog toga što ne znamo šta nam je zaista važno, sve izgleda kao hitno. Pošto sve izgleda hitno mi radimo sve.  Brzo gubimo foksus jer nismo odredili prioritete i čini nam se da se posao nagomilava, a mi ne stižemo ništa da završimo.

Odustajanje na pola puta

Snaga odlučnosti i obavezivanja pred sobom“ da ćemo važne/bitne stvari za nas, u tom danu, nedelji ili mesecu uraditi, vremenom slabi kao i naša energija da sebi obećano sprovedemo.

Dokle god su naši ciljevi u  ? sa prioritetima, u stresu smo.

Gradeći kroz proces edukacije tri ključe stvari:

Pomažemo ljudima da postanu efektivni, a ne samo efikasni.

DA VREME DOŽIVLJAVAJU KAO SREDSTVO A NE KAO CILJ!

Naš zadatak je da prepoznamo koji su to izvori, načini komunikacije ili procesi rada koji guše ili usporavaju produktivnost i efikasnost u organizaciji i da zajedno sa vama dođemo do rešenja koje bi zaposlenima kreiralo atmosferu i ambijent za jasniji fokus i produktivniji rad.

Za sve dodatne informacije oko Metodes programa i obuka budite slobodni da
nas kontaktirate putem linka u nastavku.

Kontaktirajte nas za više informacija