Najšire prihvaćeni instrument za procenu tipova ličnosti u savremenom svetu biznisa. Zasnovan je na teoriji čuvenog psihologa K.G. Junga o postojanju psiholoških tipova koje stičemo rođenjem, a koji nam određuju preferentno ponašanje u određenim situacijama.
Prema ovoj teoretskoj osnovi, Katherine Myers i Isabel Briggs Myers su osmislile praktični instrument koji je po njima i dobio ime.
Suština njegove primene je da:
- saznamo koji je naš tip ličnosti
- otkrijemo kako i na koji način uspostavljamo odnose i interkcije s ljudima u svom okruženju
- razumemo značaj različitosti među ljudima i njihovog tumačenja na pozitivan način
- na praktičnim primerima i kroz vežbe uočimo i otkrijemo na koji način naš tip ličnosti oblikuje naše ponašanje i određuje kvalitet odnosa s drugima
- shvatimo značaj poznavanja MBTI tipova ličnosti u razvoju timskog rada
- naučimo kako da promovišemo prirodne potencijale svakog pojedinca i omogućimo mu da najbolje oseća u poslu koji obavlja
- razumevajući druge, bolje razumemo i sebe, svoje jake strane i potencijalne slabosti.
*MBTI izvodi konsultant koji je sertifikovan i ovlašćen za upotrebu ovog alata